Tuesday, November 17, 2009

FAX ( Frequently Ask Question )

1. Bagaimana nak dapatkan harga, berapa ye ?
Email pada kami design anda dalam file Jpeg pada – alticreative@gmail.com sertakan kuantiti dan juga jenis baju. Dalam masa kurang 24 Jam kami akan beri harga pada anda, melalui e –mail/sms. Setelah berpuashati pada harga dan confirm jadi nak buat, Emel kan File ai ( Adobe illustrator ) kita akan jalankan proses seterusnya.

2. Berapa ye order minimum, sehelai boleh?
Boleh, tapi kosnya agak mahal kerana proses membuatnya agak rumit untuk sehelai...kami tidak menolak order sehelai atau sample, tetapi harganya… minima order sekurangnya 10 helai.

3. Boleh datang tempat kami?
X ada masalah ( appointment dulu ) jika lokasi dalam kawasan penghantaran no problem. Jika tidak kita berhubung melalui emel. dan jika pengesahan dah dibuat kita berjumpa..boleh adjust tuu….

4. Berapa lama ye nak siap ?
Kami akan lihat kuantiti dulu…Kebiasaanya tshirt 50 helai boleh siap pada jangkamasa 5 – 7 hari berkerja…tetapi penerimaan deposit, comfirm artwork, design dan saiz baju yang betul mempengaruhi masa penerimaan tersebut..

5.Bang artwork dah ada, nak pakai esok ni boleh buatkan x?
Maaflah dik kerja urgent ni day order ni kami x gemar nk buat, tapi jika nak urgent order 2 - 3 hari siap, charge tambahan 15% atau minima rm 50.00 ( mana lebih tinggi )akan dikenakan dari total bill. Ini untuk bayar O.T ( overtime) staff kami dan secawan kopi gelas besar utk saya yang berjaga malam.

6.Encik design ni simple je...ada kartun sikit boleh tolong buatkan x?
Hmm…bukan x nak buat dik, tisu tandas dan sabun pun kedai mamak dah x beri free skrg…Jika design hanya dalam bentuk word, don’t worry kami akan buatkan, tapi jika ada lukisan kenalah kami charge rendah je tu… ( rujuk charge semasa ).

7.Saya Call x dapat lah…Mcmana?
Ini bermakna kami jumpa customer, atau diluar kawasan..sila sms kami akan reply segera..

8.Kualiti barangan tidak memuaskan.
Salah cetak?barang rosak?..Yang penting anda check dulu masa delivery…jika ada masalah pulangkan kami ganti dgn yang baru, jika sedar masa dah delivery pulangkan selewatnya dalam tempoh 3 hari..ini jaminan kami

9. Lain – Lain soalan berkaitan.
Boleh email/sms pada kami, Kami akan melayani anda sebaik dan seprofessional mungkin…

Hotline :0172041213
EMail : alticreative@gmail.com



No comments:

Post a Comment